dr n.med. Kazimierz Kordecki
Klinika urody,Zabiegi kosmetyczne,Endermologia,Depilacja laserowa,Medycyna estetyczna
Od 30 lat specjalizuję się w wykonywaniu zabiegów neurologicznych takich jak:
leczenie tętniaków mózgu, leczenie naczyniaków, leczenie niektórych guzów mózgu, sporadycznie leczę choroby laryngologiczne. Do wykonywania tych zabiegów wykorzystuję najnowsze dostępne na rynkach światowych urządzenia np. angiografen.
Niezwykle poważne operacje wykonuję bez używania skalpela co dla pacjenta skutkuje brakiem poważnych ran pooperacyjnych, szybszym powrotem do zdrowia i pracy. Specjalizuję się również w wykorzystaniu radiologii i radiodiagnostyki interwencyjnej w leczeniu zabiegowym chorób stawów (artroza, zapalenia) i kręgosłupa (osteoporoza, stenozy zwyrodnieniowe) W klinice Imagine wykonuję zabiegi z wykorzystaniem terapii GOLDIC (Gold Induced Cytokines), której twórcą jest prof. Ulrich Schneider z iRegMed Clinic w Gmund am Tegernsee w Niemczech. Zestaw Goldic jest wyrobem medycznym dopuszczonym do stosowania w Unii Europejskiej na podstawie certyfikatu CE oraz w Polsce na podstawie zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych. GOLDIC® działa przeciwzapalnie, zmniejsza ból, przywraca ruchomość, lecz przed wszystkim aktywuje i różnicuje autologiczne komórki macierzyste, a tym samym stymuluje zdolność organizmu do REGENERACJI. Obecnie główny obszar zastosowania wyrobów medycznych GOLDIC® to leczenie schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego (zwyrodnienia stawów, urazy i zapalenia ścięgien i więzadeł, reumatoidalne zapalenie stawów, bóle stenotyczne kręgosłupa, itp.).